مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 02:052023-09-13ورزشي

جنجالی های هفته| تعهد به سبک «نکو» و خوشحالی نیم روزی پرسپولیس


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد برکناری سرمربی آلمان بودیم و هم خوشحالی نیم روزی پرسپولیس و دلایل عجیب نکونام برای استقلالی نشدن در فصل گذشته! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روزهای فیفا و تعطیلی مسابقات لیگ برتر بازهم مهم ترین و جنجالی ترین اتفاقات ورزش در دنیای فوتبال رقم می خورد.

نگاهی به اتفاقات جنجالی این هفته می اندازیم؛ * عابر بانک زندانی  حسین هدایتی یکی از متمول ترین هواداران پرسپولیس بود که در مقطعی حتی برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود و باشگاهی به نام استیل آذین هم تاسیس کرد و مالک این باشگاه شد ولی در نهایت سرنوشت تلخی پیدا کرد و به حکم قانون و به جرم مسایل مالی زندانی شد.

خبرگزاری قوه قضاییه عکسی از او در زندان منتشر کرد که در حال صحبت با دادستان تهران در زندان است.

این خاص ترین عکس از پولدارترین هوادار پرسپولیس است.

مردی که گاهی ادعا می کرد 600 میلیون تومان را به عنوان هدیه به باشگاه و هواداران می دهد تا فلان بازیکن را خریداری کنند و برخی به او لقب عابر بانک پرسپولیس را داده بودند عابربانکی که در حال حاضر از سرویس دهی خارج شده است! شکایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس بعد از اینکه رضا درویش در برنامه فوتبال برتر شبکه سه گفت  با عیسی آل کثیر صحبت کرده اما او دیگر قادر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| تعهد به سبک «نکو» و خوشحالی نیم روزی پرسپولیس

جنجالی های هفته| تعهد به سبک «نکو» و خوشحالی نیم روزی پرسپولیس